O MZD
Miejski Zarząd Dróg w Skoczowie (powołany uchwałą nr XXXVI/447/2009 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 1 października 2009 r.) jako jednostka funkcjonuje od stycznia 2010 roku.
Głównymi zadaniami MZD jest zarządzanie:
– drogami gminnymi, w tym uzgodnienia drogowe i zmiany organizacji ruchu,
– strefą płatnego parkowania w Skoczowie oraz parkingów wyznaczonych na terenach stanowiących własność Gminy Skoczów,
– targowiskiem rolno-przemysłowym i zwierzęcym,
– cmentarzem komunalnym w Pierśćcu.
Szczegółowy wykaz zadań i obowiązków określa statut MZD.
Schemat organizacyjny Miejskiego Zarządu Dróg w Skoczowie przedstawia się następująco:
– Dział finansowo-księgowy,
– Dział zarządzania, wykonawstwa drogowego i gospodarki komunalnej,
– Sekretariat, zamówienia publiczne,
– Kadry i płace,
– Magazyn, zaopatrzenie,
Do pobrania: