O nas
Miejski Zarząd Dróg w Skoczowie (powołany uchwałą nr XXXVI/447/2009 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 1 października 2009 r.) a jako jednostka funkcjonuje od stycznia 2010 roku.
Głównymi zadaniami MZD jest zarządzanie:
- drogami gminnymi, w tym uzgodnienia drogowe i zmiany organizacji ruchu,
- strefą płatnego parkowania w Skoczowie oraz parkingów wyznaczonych na terenach stanowiących własność Gminy Skoczów,
- targowiskiem rolno-przemysłowym i zwierzęcym,
- cmentarzem komunalnym w Pierśćcu.
Szczegółowy wykaz zadań i obowiązków określa statut Miejskiego Zarządu Dróg .
Schemat organizacyjny Miejskiego Zarządu Dróg w Skoczowie przedstawia się następująco:
- Dział finansowo-księgowy,
- Dział zarządzania, wykonawstwa drogowego i gospodarki komunalnej,
- Sekretariat, zamówienia publiczne,
- Kadry i płace,
- Magazyn, zaopatrzenie,
Do pobrania: