System moBILET – elektroniczna forma wnoszenia opłat za parkowanie w Skoczowie już dostępna!!!

Od dziś tj. 02.05.2022 r. kierowcy w Skoczowie, mogą skorzystać z nowej formy wnoszenia opłat za parkowanie na terenach gminnych. Uruchomiony został System moBILET.

moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów parkingowych. Daje to kierowcy możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania parkomatu czy posiadania gotówki na jego zakup.

System jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę. Wszystko czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do Internetu.

Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację ze strony m.mobilet.pl lub z dedykowanego sklepu z aplikacjami w telefonie. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji oraz konfiguracji formy płatności, wśród których do wybory mamy: zastosowanie karty płatniczej, BLIKIEM, rozliczenie się w ramach rachunku za telefon lub przedpłaty (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji.

Osoby zamierzające uiszczać opłaty za postój pojazdu za pomocą aplikacji mobilnej zobowiązane są umieścić stosowną winietę, wydaną bezpłatnie przez MZD lub pobraną ze strony internetowej aplikacji mobilnej, za przednią szybą pojazdu samochodowego lub jeśli nie jest to możliwe w innym miejscu, gdzie byłaby dobrze widoczna. Winieta do pobrania dostępna również pod wpisem.

Usługa moBilet dostępna jest także na platformach bankowych: PKO Bank Polski, Santander, Millenium Bank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski.

Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup e-biletu parkingowego jest bardzo prosty. W celu opłacenia postoju, po zaparkowaniu należy uruchomić aplikację, wybrać „Parkowanie” a następnie  miasto, numer rejestracyjny, czas postoju i potwierdzamy zakup. Po zatwierdzeniu wybranych parametrów system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, a my otrzymujemy aktywny bilet, który jest potwierdzeniem prawidłowo wniesionej opłaty.

W systemie moBILET nie pobiera się żadnych dodatkowych opłat. W zależności od taryfy operatora komórkowego użytkownik może ponosić jedynie dodatkowy koszt połączenia telefonu z Internetem.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.

Przejdź do treści